Preporučujem da pogledate ostatak teksta na izvornom blogu jer je tamo najvažniji deo priče!

Mala Vesla

Gledam malo politiku, te afera ova, te afera ona. Smučilo mi se već sve to, ali ne zbog političara. Nije do političara, oni su odraz nas samih. Uvijek su najsposobniji vladali, a oni manje sposobni slijedili. Gruba istina, što ćeš. Kažu neki: „Svi pametni se ne žele mješati u politiku!“. To su gluposti koje ne služe ničemu, osim da malo prevare ego. Da su tako pametni, oni bi vladali i mjenjali stvari – u čiju korist – ne tiče me se. Ali bi vladali.
Pred nekoliko godina, pročitah ja Harry Pottera. Nekoliko puta, sve djelove. Ali od svega, najviše me se dojmio citat koji je išao otprilike ovako:
„Ne postoji dobro, niti zlo; postoji moć i oni dovoljno jaki da ju dohvate.“
Ne sjećam se točnih riječi, a previše sam lijen da ih nađem. Nebitno. Bitno je samo da ljudi koji sjede doma i puštaju da ih sistem grize kao…

View original post 364 more words

