Na blogu pod naslovom „Šta nam je preče“ (sledeći po redu) napravio sam poređenje: za promenu mesta lečenja ljudi obolelih od multiple skleroze prikupljeno je oko ČETIRI STOTINE POTPISA a za zaštitu pasa skoro 24 HILJADE!
Da li je poređenje umesno ili nije može se komentarisati.
Nekome su izgleda životinje toliko draže od ljudi da me prijavio administraciji WordPressa pa su mi taj deo bloga izbrisali.

Neće moći!
Draga gospodo iz administracije, ako je već tako, možete slobodno ugasiti ovaj blog ali takve prepravke ne dozvoljavam!

Može svako da misli i radi što god hoće – meni će uvek biti preči ljudi nego životinje!

Da sam napisao nešto uvredljivo ili bezobrazno imalo bi smisla prepravljati tekst. Ne vidim ništa slično – vidim samo brojke a one su takve kakve jesu. Svidelo se to kome ili ne!

