Da li je moguće da je lakše skupiti NOVAC za lečenje životinja nego POTPISE ZA LEČENJE LJUDI?!

Na više mesta (uključujući i moj profil na fb) podeljen je poziv za potpisivanje peticije da oboleli od MULTIPLE SKLEROZE mogu dobiti lečenje u (atomskoj) banji Gornja Trepča o trošku socijalnog osiguranja.
TO JE JEDINA BANJA KOJA IM POMAŽE! SVE OSTALE VIŠE ODMAŽU NEGO ŠTO POMAŽU!

Do sada je na peticiji prikupljeno SVEGA 329 potpisa!
Pazite SVEGA TRI STOTINE DVADESET I DEVET!

Izgleda da moj blog neće biti dugog veka bar ne ovde!
Naime bio sam napisao da je na peticiji za zaštitu pasa prikupljeno skoro 24 HILJADE POTPISA!
Verovatno je administracija bloga taj deo izbrisala na osnovu prijave nekog ljubitelja životinja.
Kako god, meni su ljudi preči od životinja!
Ovaj će tekst ili biti takav kako sam ga napisao – ili ovog bloga neće biti!
Ako još neko želi da potpiše treba da klikne na link ovde.

Blogeri znaju postupak ali ću ga ipak ponoviti:
otvoriće se polje u koje treba upisati ime, prezime, mesto i elektronsku adresu (e-mail).
To je sve!
PODACI NISU VIDLJIVI DRUGIM POTPISNICIMA ILI KORISNICIMA!

Na adresu koju ste dali dolazi mail da potvrdite potpis. Niko drugi ne može potpisati u vaše ime.

