Na internetu sam mnogo puta „čuo“ pitanje: „Da li si stvarno 1943.?“ Da, naravno! Znam da poneko krije godine – prikazuje se mlađim nego što jeste. Da se neko prikazuje starijim, posle 40. – nije mi poznato! 🙂
Prema tome, ako neko sumnja, pretpostavljam da očekuje da sam stariji – recimo 1933. ili 1843. E pa, uveravam sve da nisam stariji – a nisam ni mlađi! 🙂
Takođe sam mnogo puta čuo i pitanje koji mi je horoskopski znak. Nemam ga! Nemam horoskopski znak, a samim tim ni podznak! Štaviše i ne znam šta je to podznak! 🙂
Objašnjenje je veoma prosto: rođen sam 21. 12. – tačno na granici dva znaka! Znači: ni tu – ni tamo! 🙂
Kao i svako napredno dete, čim sam se rodio pogledao sam na sat: bilo je 11 uveče ili(ti) 23 sata! Da sam rođen samo sat kasnije – 22. 12. bio bi to znak Jarca.
Uopšte je taj jedan sat uneo značajnu izmenu: da sam se rodio dan ranije ili kasnije (tj. samo sat kasnije!), zvao bih se Đura, jer je lokalni običaj bio da dete dobije ime po kumu! Pošto je po tadašnjem kalendaru 21. bio dan Svetog Tome (u to vreme veliki svetac!) babica je napomenula da treba da imam to ime! Naravno, predlog babice sam prihvatio sa oduševljenjem – odmah sam počeo da plačem! 🙂
Pošto su još Latini rekli „Nomen est omen!“. tj. „Ime je znamenje!“, posledice su naravno ostale. Svoje ime nosim sasvim opravdano – sve proveravam! 🙂

