Internet sam upoznao zbog elektronske pošte (e-maila). Vremenom se poznavanje širilo pa sam počeo da koristim i pričaonicu. I forumi su došli na red. Najzad i fejsbuk. Tviter i ostalo ne koristim a verovatno ne bih ni znao da koristim.

Nisam stručnjak za bilo koji deo računarstva. Samim tim, ni za pomenute oblasti.

Trenutno je najpopularniji fejsbuk.

Da li zbog mog neznanja ili iz nekog drugog razloga, nije mi baš prirastao srcu. Jako mi liči na pričaonicu sa proširenim mogućnostima. Mogu lako da vidim ono što se trenutno dešava ili se dešavalo skorije. Ne snalazim u pronalaženju starijih zapisa, a izgleda da nisam jedini. Bar za mene, svi stariji zapisi su definitivno izgubljeni – isto kao i u pričaonici.

Forumi su malo jednostavniji ili uređeniji. Sve dok forum traje mogu se pronaći sve teme (ili bar većina u određenom vremenskom periodu).

Blog mi deluje najjednostavnije i najuređenije – naravno, takođe dok traje. Ranije je postojao mojblog.rs ali je sajt iznenada nestao zajedno sa svim (ne samo mojim) blogovima na njemu. Bio je (bar meni) mnogo lakši za snalaženje, možda samo zbog jezika – sve je bilo na našem. Ovde ne mogu ništa da uredim kako bih hteo. 😦

Sada više nisam načisto da li da pojedine tekstove koji su tamo bili objavljeni ponovim i ovde.

U svakom slučaju, u svim blogovima koje pratim sasvim sigurno mogu da pronađem svaki tekst!

Elektronsku poštu sam ostavio za kraj, ne zato što je najmanje značajna. Naprotiv!

I danas najviše volim klasičnu elektronsku poštu. Žao mi je što je najmanje koristim.

Lepo sednem, napišem pismo, kažem sagovorniku sve što želim i pošaljem. Ne moram da žurim kao u direktnoj komunikaciji, brzina (sporost!) kucanja nije važna. Važno je samo šta hoću da kažem i da li sam to sagovorniku izneo razumljivo.

Nažalost, kao i klasično, elektronsko pismo se, izgleda polako gubi pred porukama na fejsbuku i tviteru.

Čak i pojedina preduzeća više nemaju svoju stranicu (sajt) nego samo fejsbuk nalog. Ne znam šta je tome razlog. Potrebne su mi neke usluge za čiji su opis neophodni crteži. Ne znam kako bih ih poslao tim preduzećima preko fejsbuka.

Da imaju običnu stranicu sa adresom, napisao bih pismo, opisao šta mi treba, priložio crteže i čekao odgovor. Ovako ništa!

Da li to samo tehnika ide napred a ja zaostajem ili je još nešto u pitanju?

